Beiträge von KuhlesPuzzy
Support- und Community-Themen werden lediglich über unseren Discord-Server abgewickelt, wo ihr uns schneller und unkomplizierter erreicht.
Meldet euch einfach dort, wenn ihr Fragen oder Anliegen habt: https://discord.griefergames.net/
-
-
-
Vom Zählen im Forum xD
Sind iwie immer die Gleichen die mitmachen. Haha xd
-
Schöne Aktion!
Danke dafür Kackturi ❤️
-
Freu mich schon KuhlesMuh KuhlesPuzzy Kuhlemuh (sorry das ich euch tagge ._.)
Wer zur Hölle ist KuhleMuh xD
-
-
Ich würd es für die Community ausgeben^^ (Abbauevent/Dropevent)
Natülich auf CB9

Danke für diese Verlosung und viel Glück allen!
-
Tolle Sache danke dir

-
Migros beschtä Shop Namä

ned nume de Name isch de best Shop xD
Gits dert Migros Istee? :p
#DeBeschtwosjehetsgets
-
DarkRaider KuhlesMuh Windelpupser86
Good Luck to Everyone :3
-
Hello
Mer hend uf Telegram e GG Schwizer Gruppe. Öber betzeli Nachwuchs würde mer eus freue dert. Eifach mer oder CH_Slime privat schribe be Interesse

-
Chömet doch au uf eusi Schwizer GG Telegram Gruppe

Chönnd mer oder CH_Slime privat schribe :3
-
Alles anzeigenAlles anzeigen
Also so schlimm isch das au ned. Do sind die Dütsche um einiges schlimmer

Also was ich no kuhl finde würd (vlt bringts paar Idee) wenn me en Art wie es Museeum ufstelle wür mit diverse Statue oder Charte vo Sache wo Berüehmt ide Schwiz sind.
Z.B. d Helvecia oder Wilhelmtell, s Uhrwerch. Oder au Ässe wie Fondue, Toblerone oder Rivella. Bekannti Lüt vu de Schwiz wie de Roger Federer, Celine Dion, Dj Bobo usw.
Evt au Schilder met de dümmste Schwizerwörter mit Übersetzig (die Dütsche fiire daa!)
Äbe nurmal en Überleggig vlt hilft da epperem

Grüessli ah de toll SwissX
❤️Ich ha bald 700 Abos ghörr ich au dezue?
xDFür mich uf all Fäll

Aber denke zällt leider nöd
-
Naja chund immer druf ah vo wo de schwizer chund 🤣 alli möged sich jo nid schmöcke 😂
Also so schlimm isch das au ned. Do sind die Dütsche um einiges schlimmer

Also was ich no kuhl finde würd (vlt bringts paar Idee) wenn me en Art wie es Museeum ufstelle wür mit diverse Statue oder Charte vo Sache wo Berüehmt ide Schwiz sind.
Z.B. d Helvecia oder Wilhelmtell, s Uhrwerch. Oder au Ässe wie Fondue, Toblerone oder Rivella. Bekannti Lüt vu de Schwiz wie de Roger Federer, Celine Dion, Dj Bobo usw.
Evt au Schilder met de dümmste Schwizerwörter mit Übersetzig (die Dütsche fiire daa!)
Äbe nurmal en Überleggig vlt hilft da epperem

Grüessli ah de toll SwissX
❤️ -
Heyhou liebi Schwizergmeind
Leider beni imene Clan und usserdem miteme andere Projekt beschäftigt uf CB9.
Also fählt mer leider d Zyt vorallem wenn 100% im Verchauf schaffsch.
Usserdem chani nur mit Shematics baue susch chunnds ned guet use.
Aber i halte d Auge offe ob vlt öpper anders Interessi dra hätt. Und würd gern mal verbi luege was so drus worde isch

Evt hend ihr Interesse

Grüessli Puzzy ❤️
-
Ist doch schon vorbei xD
-
Gratuliere Quirlen !
Mach bitte etwas Schönes daraus

-
-
So n TA Spawn GS wäre schon was

-
Alles anzeigenAlles anzeigen
Ein kleiner Tipp;
Wenn ihr bei Abge unter dem Video vom PlotOwner die Beschreibung anschaut steht da die Kategorie: Unterhaltung.
Also bezweifle ich stark, dass der "PlotOwner" das gemacht hat, sondern ein Spieler, welcher gesehen hat dass Explosion an war.
Nichtsdesto trotz ist sowas echt blöd und hoffe dass ihr wegen dieser Sache das Spiel nicht aufgibt und in Zukunft besser darauf achtet.
Grüsse
Puzzy
Kann sein, dass du Recht hast, aber ich vermute, das abge die Templates funktion für seine Videos nutzt. Man kann seinen Videos Standart Beschreibungen usw geben und ich denke eben auch Standardmäßig Unterhaltung als Kategorie.
Ich denke zwar du hast Recht, vllt hat er aber auch einfach nur vergessen die Kategorie zu ändern^^ und selbst wenn... Es geht in dem Video um ein Spiel ... Also selbst wenn die Sache mit dem plotowner echt ist, wäre die Kategorie Unterhaltung in meinen Augen auch nicht verkehrt^^
Ich denke weniger dass er es "vergessen hat zu ändern" da es bei allen Videos vom "PlotOwner" steht. Ansonsten steht die Kategorie "Gaming".
Aber auch sonst würd ich persönlich nur schon wie das Video gestalten ist darauf kommen, dass es zur Unterhaltung dient. Da ich aber den anderen den Spass nicht verderben will gehe ich nicht weiter auf das Thema ein. Es ist ledeglich meine Meinung dazu und ich finde das macht am meisten Sinn wenns ein normaler Spieler gemacht hat